سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

یک لحظه آرامش ...


بهار...

چند روز دیگر می اید...

ومن دلم می سوزد ....

بهار یعنی ...

مرگ خاموش 

"ادم برفی ها...."

مسعود ...

#زندگی

نظرات  (۴)


گاهی وقت ها دلم برای سفیدی ، پاکی و معصومیت زمستان
میسوزد...

کودک که بودم همیشه از مادرم میپرسیدم :
چرا برای رفتن "زمستان "
و آمدن "بهار "
جشن میگیریم ؟
مگر غیر از این است که اگر زمستان نبود
بهاری هم در کار نبود ...
پس چرا برای رفتنش لحظه شماری میکنیم ؟
من دلم میخواهد
 برای آمدن تمام فصلها جشن بگیرم
بدون اینکه ذره ای بینشان فرق بگذارم ...
پاسخ:
زمستان زیباست دلهای سرد بهاری میخواهند همچون تابستانی گرم و زیبایی همچون پاییز زنگارنگ ...
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۴۳ عبد گنهکار
سلام
.
.
.

اطلاعاتی درباره مستند کابوس کرکس ها (ناگفته ای از خط تولید پهپادهای ایرانی و شبیه سازی حمله به ایران)

+
لینک دانلود مستند
سلام
التماس دعا داریم برای سلامتی یکی از بچه ها ...
اجرتون با خود خدا
پاسخ:
چشم حتماً چی شده دم عیدی امیدوارم اتفاق بدی نباشِ !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی