سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

یک لحظه آرامش ...


من و تو با همه ی شهر تفاوت داریم
دیگران را نگذاریم به جای خودمان

دیگران هر چه که گفتند بگویند ، بیا
خودمان شعر بخوانیم برای خودمان ...

#مهدی_فرجی

مسعود ...

#برای هم

نظرات  (۲)

ماهی به آب گفت :
من نمیتوانم اشکهایی را که برای تو میریزم ببینم
چون در " آب " هستم
آب گفت:
ولی من میتوانم اشکهای تو را حس کنم
چون تو در " قلب من " هستی !
پاسخ:
ماهی و آب چه رازها دارن ..
ماهی نمونه زیبایی برای وابستگیست اویی که چن لحظه ای بدون آب زنده نیست ...
لازم نیست بین دونفــر حرفی زده بشه...

همین که دستــت رو آروم بگیره... 

یه فشار کوچیک بده...

همین تموم گفتنی هاست.
پاسخ:
اشعار وشعرهایم دلنوشته های دلنشینم نگاههای پر از حرفم سکوتهای پر از حرفم دل آشفتگی های وقت و بی وقتم همو همه فقط برای "اوست" اویی که اوست و هنوز "ما" نشده ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی