سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

یک لحظه آرامش ...


من با چشم تو شعر می گویم
تو با شعر من به چشم می آیی
این به آن دَر ...

مسعود ...

#چشمانت

نظرات  (۲)

هر صبح با طلوع تو بیدار میشوم
رمز طلسم بسته چشمان من تویی

احساسهایی از متفاوت ، میان ماست
آباد از توام من   و   ویران من تویی

 

این روزها خورشید

پشت ابرها نیست!

گیریم که باشد،

وقتی در چشم ما نیست*

چه فرقی دارد؟

پاسخ:
خورشید جه برداشتهایی که نمیشود از این واژه "خورشید" حقیقی در "قلبهای" ماست کاش که بشود همگان نورش را تابان کنن ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی