سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

یک لحظه آرامش ...

کاش میشد لاغر کنم خیلی لاغر… 
بیست کیلو بشم! 
ده کیلو بشم! 
نه! … … 
سنگینه براش… 
پنج کیلو شم … 
تا دوباره برم رو " پاهای مــامــانم " بخوابم …!

مسعود ...

#مادر

نظرات  (۳)

موضوع انشا : خوشبختی
به نام خدا
خوشبختی یعنی قلب مادر بتپد .
پایان !
پاسخ:
خوشبختی نگاهش است صدایش است داشتن وجودش است ...
اگر من بزرگ نمی شدم :پدر هنوز زنده بود.
موهای مادر سفید نمیشد.
مادربزرگ در ایوان خانه باز می خندید.
غروب جمعه برایم دلگیر نبود
ای کاش من همیشه کودک می ماندم!
چقدر گران تمام شد بزرگ شدن من...!!!
پاسخ:
بزرگی "صیرورت" است درست ولی مشکلات و تنهاییش چه  !؟
مشکل همینجاست
که اغلب انسانها از لحظه بدنیا آمدن تا وقت رفتن
دائم در حال "سیر کردن" هستند  نه "صیرورت"
خودرویی که در بزرگراه شتابان پیش میرود و میوه ای که پس از طی مراحل گوناگون به ثمر میرسد
هر دو در حرکت اند ....
اما اولی به نحو "سیر " و دومی به نحو " صیرورت "
پاسخ:
صیروررت کمالم آرزوست همچون کرمی ابریشمی که زیبا عیان میکند سیر تکامل خود را ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی