سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

یک لحظه آرامش ...


پرندگان پشت بام را دوست دارم

دانه‌هایی را که هر روز برایشان می‌ریزم

در میان آن‌ها

یک پرنده‌ی بی‌معرفت هست

که می‌دانم روزی به آسمان خواهد رفت

و برنمی گردد.

من او را بیشتر دوست دارم


نظرات  (۲)

گنجشک می خندید به اینکه چرا هر روز بی هیچ پولی برایش دانه می پاشم...

من می گریستم به اینکه حتی او هم محبت مرا از سادگی ام می پندارد....!

پاسخ:
گنجشکها جیک جیک میکنندو جیر جیرکها جیر جیر به گمان در جگرهایشان خبریست ...
آسمون ارزونی پرنده ها ، جای آسمون بهم قفس بده
همه ی دار و ندارمو بگیر،هر چی بودمو دوباره پس بده
پاسخ:
آسمان و زمین و جنگلها این وابستگیها همه ارزانی خودتان دنیای من فقط اوست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی