سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

دل آرام ...

سیمرغ ...

یک لحظه آرامش ...

نظرات  (۴)

پس هیچ ندارم...:(
بارها و بارها مرا آزموده ای ؛ که
پای دویدنم
پر پروازم
شعر شاعری ام
نوسان تپشهای قلبم
همه و همه
در گرو یک اخم و لبخند توست ...
پس بخند
دنیا با اخمت دلتنگتر از همیشه میشود ...
پاسخ:
خنده اش عالمیست خنده اش درمان هر دردیست دردهایم را خنده ای از او درمانش کند ...
من هر لحظه فکر میکنم ندارمش... و اون هر لحظه یاد اوری میکنه که هوامو داره... من فک میکنم مگه نه!!!!
من هر لحظه فکر میکنم ندارمش... و اون هر لحظه یاد اوری میکنه که هوامو داره... من فک میکنم مگه نه!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی